Pokaż pełną wersję : Brachypelma dziwne zachowanie-normalne?
Betonowe_Buciki
13-04-2008, 01:33
Ema.Otóż mam kędziorka od dwóch wylinek (teraz L9) i zauważyłem u niego dziwne rzeczy.Zawsze coś urządzał sałatkobox po swojemu ale od niedawna zaczął bardzo kopać-myślałem ze sobie kopie poprostu ale on torfem zakrył całą jedną ściane(w pionie).Po głębokich przemyśleniach doszedłem do tego że on sie osłania od światła słonecznego-akwarium z innymi pająkami jest tak ustawione że o zachodzie troche świeci słońce na nie.Tak sie zastanawiam czy Wy też tak macie?Jestem początkujący i to jest dla mnie troche dziwne
zrobiłbym zdjęcie ale niestety nie posiadam aparatu
taliban27
13-04-2008, 01:36
U mnie vagansy tak robią, też ze strony padania światła.
Jest to normalne zjawisko i nie ma się czym martwić:).
Moja geniculata, ostatnio robi podobnie :)
Taki kaprys, niema się czym przejmować.
Betonowe_Buciki
13-04-2008, 02:27
Niczym sie nie martwie tylko troszke nowe to jest dla mnie
gregorian76
13-04-2008, 10:39
Pajączek zabezpiecza się przed promieniami słońca, które mogą go przesuszyć.
Dbaj o stosowną wilgotność.
Jak kolega wyżej dbaj o wilgotność albo przestaw pajączka w jakieś zaciemnione miejsce :p
taliban27
13-04-2008, 12:39
Jak kolega wyżej dbaj o wilgotność albo przestaw pajączka w jakieś zaciemnione miejsce
Choćby nie wiem jaką wilgotność miał, pająk i tak będzie oblepiał ścianki (wiem z doświadczenia).
Po co przenosić, w niczym to nikomu nie przeszkadza (te oblepione ścianki).
Człowiek zawsze dowiaduje się nowych rzeczy ;). Nie ma się czym przejmować. Te pająki lubią kopać, bo tak im się chce :).
Jak miałem jeszcze swojego to też kopał.
Ja osobiście też tak miałem z kędziorem L3. Byłem zaniepokojony ale wytrzymałem ;p.
Choćby nie wiem jaką wilgotność miał, pająk i tak będzie oblepiał ścianki (wiem z doświadczenia).
Po co przenosić, w niczym to nikomu nie przeszkadza (te oblepione ścianki).
Jak słońce padało to bez wilgotności mógłby się pajączek przesuszyć :p