Pokaż pełną wersję : Film Pajęczyna do FILMU od zaraz
jakub powiatowy
08-05-2008, 23:01
Poszukaj, pewno są tam jakieś sieci. Wystarczy wrzucić muchę i zacznie się miotać.
Niech zgadnę, wydział realizacji obrazu? :)
Witam,
Jestem studentem szkoły filmowej w Katowicach i właśnie przygotowuję się do filmu w którym ma się pojawić pajęczyna z miotającą się muchą. Produkcja jest dość poważna, na taśmie filmowej i z pełnym filmowym zapleczem dlatego zależy mi na każdym szczególe.
Jestem amatorem w temacie pająków. W filmie jak to w filmie często zastępuję się prawdziwe pajęczyny sztucznymi, ale jest to albo trudne (mało wiarygodne) albo drogie.
Dlatego zwracam się do Was, z prośbą o pomoc.
Idealnie by było, gdyby hodowca lub pasjonat pająków z Katowic lub okolic zechciałby pomóc mi osobiście.
Tak jak pisałem, chodzi o pajęczynę, najchętniej taką klasyczną w kształcie rozety/ koła z miotającą się muchą. Zdjęcia zaczynam 16 maja. Będą pod Katowicami w stodole. Ideałem byłaby pojedyncza pajęczyna na jakiejś ramie tak aby można ją było przestawiać/ustawić w dowolnym miejscu i tam sfilmować.
Nie wiem na ile da się "namówić" pająka na zrobienie pajęczyny na zamówienie, ale może są jakieś sposoby.
JEśLI macie Państwo jakieś pomysły/ uwagi lub pytania proszę o kontakt
tel. 501 72 15 72
lub grzeh2@wp.pl
pozdrawiam,
Grzegorz
ps
obecnie jestem na etapie hodowli muchy plujki do tejże sceny z pajęczyną.
problem z zastanymi pajęczynami, o ile się takie znajdą, to to że trzeba się dostosować do miejsca w którym one już są, a rzadko jest to to samo miejsce z którego chciałoby się filmować. i stare zakurzone pajęczyny dają inny efekt.
ale jeśli nie znajdę innego rozwiązania to może się skończyć na takiej "używanej" pajęczynie. a cała sprawa jest w tym aby to wyglądało jak najlepiej, wiarygodniej, dramatyczniej....itd.
Bedzie Ci ciezko, niewiele osob hoduje pajaki typu krzyzakowate czy Nephilia spp. <nie wiem dokladnie jakie one sieci pleta>. Wiec hodowlane raczej odpadaja...