PDA

Pokaż pełną wersję : Osoba zwana Michallewczuk i Nie zgodne z regulaminem działu

kotumo
09-04-2007, 23:28
Punkt 5 regulaminu działu Oddam/Zamienię brzmi:
"5. Zabrania się odpisywania pod ofertą, kontakt jedynie poprzez PW + to co podał autor tematu. Notoryczne łamanie tego punktu spowoduje 2 tygodnie zakazu pisania."

Więc mam prośbę o ocenę mojej wypowiedzi pod kątem tego punktu:

"Witam!
Jestem z Wrocławia i chyba spełniam wymagania, bo mam dopiero od dwóch miesięcy dwa pajączki - Kędziorzycę i Parahybankę. Więc jestem amatorem.
Byłbym zainteresowany pajączkiem i co do odbioru moglibyśmy się dogadać (oczywiście na odbiór osobisty). Kontakt do mnie wyślę na PW.
Pozdrawiam"

Chciałbym się dowiedzieć co tu jest nie tak. Nie napisałem żadnych konkretnych informacji w wiadomości. A jeśli chodzi o to że napisałem pod Postem to ten sposób można by wywalić cały ten dział do śmietnika.
A tow. Michallewczuk chyba sam za dobrze nie rozumie regulaminu i lekko przesadza.

Pozdrawiam

Yvaine
09-04-2007, 23:38
Zabrania się odpisywania pod ofertą,

proste jasne i logiczne. regulamin jest po to zeb go przestrzegac i to ze ktos tego nie robi nie jest powodem zebys Ty go nei przestrzegał. Nie widze tu zadnej niejasnosci :)

Raphael
10-04-2007, 00:20
Regulamin mówi jasno: nie pisać pod ofertą. Napisałeś? Michał usunął, taka jego rola, dodatkowo za każde kolejne nie zastosowanie się do regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie. Zamykam.

Michallewczuk
10-04-2007, 02:55
Skoro to odnośnie mnie to się dopisze.
Zapewne dostałeś odemnie PW z prośbą o zapoznanie się z regulaminem działu. Wcześniej cierpliwie kasowałem albo przenosiłem ale mam Was śmieciarze (tyczy się wszystkich którzy to robią) już dość. Ile razy można błagać o zapoznanie się z regulaminem ? W ogóle nie powinienem o to prosić bo to Wasz interes by do takowego zajrzeć.
Zajrzyjcie do działu Śmietnik - mnóstwo śmieci które dzień w dzień wyławiam z działu.