Pokaż pełną wersję : Uwagi na temat forum nowego do starego.
Witam wszystkich użytkowników. Jestem początkującym hodowcą jak i bywalcem na forum Arachnea lecz już na starym forum zdarzało mi się być jako gość i tak szczerze mówiąc tam to forum podobało mi się bardziej, ponieważ teraz jak tak sobie siedzę i czytam to są tutaj bardzo ogromne ilości postów w których początkujący użytkownik odpowiada początkującemu. Naj śmieszniejsze jest to że taki osoba która odpowiada dwa tematy niżej pisze temat z pytaniem „czy to wylinka” jest to lekka niedorzeczność. Na starym forum tego nie było. Wydaje mi się że było to spowodowane tym że zarząd jak i moderatorzy mieli kolorowe nicki. I tutaj wcale nie chodzi o jakie wywyższanie się czy pokazywanie że się ma większą władze od innych. Tylko na pewno czuło się większy „respekt”. A teraz Ci początkujący nawet nie wiedzą którzy to moderatorzy czy zarząd Arachnea. A to powoduje że pojawia się myślenie że „jak ich nie ma no to ja będę pisał”. Mam wrażenie że jak były kolorowe nicki był na pewno większy szacunek do innych użytkowników i do całego forum jakim jest Arachnea. Przywiązywało się większą wagę do tego jak się pisze i co się pisze. Teraz jak wszyscy maja nicki takie same stała się samowolka i tak to właśnie działa. Fakt rozumiem to że brak kolorowych nicków jest uważany za to że wszyscy są równi. Ale myślę że jakby to wróciło było by więcej poukładania na forum. Taka jest moja opinia i pierwsze spostrzeżenie jakie mi nawiedziło w kontakcie w forum. Może się mylę ale tak mi to wszystko wygląda. Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi zwykłych użytkowników jaki osoby pełniące władzę na forum.
A moim zdaniem tak est lepiej, poza tym modzi i cala ekipa arachnei ma pogrubione nicki, nie wyroznia się to az tak bardzo, ale moim zdaniem jest OK.
L i z a k .
10-04-2007, 17:36
problem samopomocy jest bolesny, ale raczej spowodowany dużą ilością nowych użytkowników